וולוו משיקה שפה תקשורתית חדשה באמצעות מקאן אריקסון

"מאיר", חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, יבואנית וולוו בישראל, עולה באמצעות משרד מקאן אריקסון, בקמפיין פרסום רחב היקף בשווי מוערך של כ- 1,500,000 $ אשר יעלה בעיתונות הארצית, מגזינים ואינטרנט.



בקמפיין, משיקה וולוו שפה תקשורתית רעננה ושונה לחלוטין מהשפה בה תיקשרה וולוו עם קהל לקוחותיה עד כה. השפה החדשה ממחישה את האישיות היחודית של ה-V-Type (טיפוס ה"וולוואיסט החדש").



עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת הפרטיות בחברת מאיר מוסר כי: "באמצעות הקמפיין החדש, מנכסת לה וולוו שפה תקשורתית חדשה. היא בולטת, איננה שגרתית ויותר מכל תואמת את אופיו של הוולוואיסט ((V-Type אליו אנו פונים. ה- V-Type אינו זקוק להוכיח שום דבר, הוא בטוח בעצמו, הוא לא עושה עניין מזה שיש לו כסף, הוא אינו זקוק לחיזוקים חיצוניים ולכן אינו זקוק למכונית שזועקת לתשומת לב. וולוו היא מכונית שעומדת לרשות המועדון היוקרתי האיכותי והסולידי שנקרא V-Type ולרשות ה- V-Type בלבד ".



מודעות הפרסום מציגות אייקונים אשר עוצבו בהשראת האייקונים של ספרי הרכב למיניהם, המתורגמים לשפת וולוו החדשה, בקריצה הומוריסטית. קמפיין הפרסום יימשך שלושה חודשים.



קרדיטים:


מקאן אריקסון :


סמנכ"ל לקוחות : שי גורן


מנהל לקוחות: אלי דולב


מנהלת קריאייטיב: סיגל עבודי


ארטדירקטור: יפעת שלזינגר


קופירייטר: טל פרלמוטר


תקציבאי בכיר: שי אלמגור


פלנינג: יסמין מיוחס ועמית פס


אינטרנט: דפנה דויסקי

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)