חוגלה קימברלי מעלה קמפיין חדש למותג טיטולים פרימיום


חוגלה קימברלי, יצרנית ומשווקת המותג "טיטולים פרימיום " עולה בקמפיין חדש תחת הסלוגן: "הניסיון עושה את ההבדל. אמהות מנוסות יודעות". הקול שילווה את קמפיין הרדיו יהיה של חני נחמיאס. היקף ההשקעה בקמפיין: כ-2 מיליון שקל באמצעות מקאן אריקסון.



מדובר בקמפיין שיועבר בסגנון של סיפורי ילדים מנוקדים בחרוזים. הקמפיין פונה לאמהות מנוסות, בניסיון לעמוד על המסר שאיכות הספיגה של החיתול היא הקובעת ולא כל ההמולה שמסביב.



הקמפיין יתמקד תחילה במודעות בהיקף רחב בעיתונות היומית ובמגזינים, לתקופה של כארבעה שבועות, ובמקביל בתחנות הרדיו האזוריות ובאתרי האינטרנט לתקופה של שבועיים.



אירית גילן, מנהלת תחום תינוקות וילדים בחוגלה קימברלי: "במחקרים שערכנו נמצא כי יכולת הספיגה היא אבן הבוחן החשובה ביותר בבחירת חיתול. לכן בחרנו להבליט את הספיגה כמסר מרכזי."

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים