חוגלה קימברלי מעלה קמפיין חדש למותג טיטולים פרימיום


חוגלה קימברלי, יצרנית ומשווקת המותג "טיטולים פרימיום " עולה בקמפיין חדש תחת הסלוגן: "הניסיון עושה את ההבדל. אמהות מנוסות יודעות". הקול שילווה את קמפיין הרדיו יהיה של חני נחמיאס. היקף ההשקעה בקמפיין: כ-2 מיליון שקל באמצעות מקאן אריקסון.



מדובר בקמפיין שיועבר בסגנון של סיפורי ילדים מנוקדים בחרוזים. הקמפיין פונה לאמהות מנוסות, בניסיון לעמוד על המסר שאיכות הספיגה של החיתול היא הקובעת ולא כל ההמולה שמסביב.



הקמפיין יתמקד תחילה במודעות בהיקף רחב בעיתונות היומית ובמגזינים, לתקופה של כארבעה שבועות, ובמקביל בתחנות הרדיו האזוריות ובאתרי האינטרנט לתקופה של שבועיים.



אירית גילן, מנהלת תחום תינוקות וילדים בחוגלה קימברלי: "במחקרים שערכנו נמצא כי יכולת הספיגה היא אבן הבוחן החשובה ביותר בבחירת חיתול. לכן בחרנו להבליט את הספיגה כמסר מרכזי."

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל