"ביטוח ישיר" תשתמש במערכת WizBiz לביצוע מכרזים אלקטרוניים בתחום הדפוס והרכש השיווקי


מחלקת הרכש של "ביטוח ישיר" הטמיעה את מערכת WizBiz לביצוע מכרזים אלקטרוניים בתחום הדפוס והרכש השיווקי. מערכת WizBiz היא זירת מסחר אלקטרונית המאפשרת למנהלי הרכש לחסוך סכומים משמעותיים ברכש השיווקי של הארגון כגון: דפוס לסוגיו השונים, מדבקות, אריזות, מתנות ומוצרי קד"מ, מתקני תצוגה לתערוכות, מיתוג נקודות המכירה ועוד.



במאגר המידע של המערכת מצויים כ- 600 ספקים ונותני שירות מתחומי הדפוס והרכש השיווקי, טפסי מכרז מקצועיים המאפשרים תיאור מפרט מדויק של העבודה המבוקשת וכלים מתוחכמים התומכים בנתונים המתקבלים ומארגנים אותם לנוחות המשתמש.




מנהלת השיווק של WizBiz – לניר גל אומרת: "חברות וארגונים רבים כבר הבינו וזיהו את יכולותיה של המערכת להוזיל משמעותית את עלויות הרכש של הארגון. הקונספציה המקובלת אצל קניינים רבים החושבים, כי ניתן להסתפק ב- 3 הצעות מחיר הוכחה כשגויה ובמיוחד בתחום תחרותי כגון ענף הדפוס והתחומים הנושקים לו. שוק זה הינו שוק של קונים, המאופיין בעודף כושר ייצור על הביקוש, דבר המאפשר ללקוחות לחסוך עד 50% מעלויות הרכש ע"י ביצוע מכרז לעשרות ספקים ולא להסתפק בספקים המוכרים."






אולי יעניין אותך

הייטק
חנויות ספורט
באדיבות דקטלון (1)
שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי