חברת האינטראקטיב REDHEAD מעלה בימים אלו קמפיין חדש ליריד המותגים חורף 2007 – ,תחת הסיסמא: "יריד המותגים – זול יותר מבחנויות".
הקמפיין אשר מורכב מבאנרים אשר משלבים בתוכם קטעי וידאו וקריינות יעלה במספר אתרים בתקציב מדווח של 70,000$.
יריד המותגים הנערך זו השנה השישית ויערך בתאריכים 15-17 בנובמבר בביתן 1 בגני התערוכה תל אביב.
קרדיטים:
לקוח: ניצן קירשנבאום הפקות
מנכ"ל REDHEAD – מנכ"ל גיא פורה
סמנכ"ל לקוחות : ענבל זילברקלנג
תקציבאיות: רותם צרפתי
מעצב: אבי ששון
מדיה: שני שושן