"גורי" יוצאת במהלך שיווקי משולב לקידום מוצרי "סוכרה דיאט"



חברת גורי יוצאת לקראת החורף במהלך שיווקי נרחב למוצרי סדרת סוכרה דיאט. הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות היומית, ומגזינים מובילים בעלות כוללת של כמיליון וחצי ₪, באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי.



מהחברה נמסר כי מוצרי "סוכרה דיאט" מובילים את קטגוריית הממתיקים ומהווים 72% משוק מוצרי הסוכרלוז בישראל. עוד נמסר כי קטגורית הממתיקים על בסיס סוכרלוז בישראל מהווה שליש משוק הממתיקים, וגדל בשנה האחרונה ב 36% (על-פי נתונים סטטיסטיים).



קרדיטים:


משרד פרסום – רגב קויצקי: מנהל קריאטיב- ערן ברקן, ארט דירקטור- בועז גולדנברג, קופי- שולי גלנץ, מפיקת משרד- מאיה גלאון, תקציבאית- ענת בובלצ'ן, מנהל לקוחות- גדי חייט.




אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)