הגרנד קניון בחיפה יוצא בקמפיין לרגל מבצע הקופונים הסלולרי

"קופון שווה המון" – זהו השם שנבחר להוביל את הקמפיין לפיילוט הראשון מסוגו ובהיקפו בתחום הקניונים בארץ. במסגרת הקמפיין, יפרסם הגרנד קניון, מקבוצת קניוני ישראל –


בריטיש ישראל השקעות בע"מ, את הקופונים המעניקים הטבות ברכישת מוצרי אופנה שונים. לקוחות הגרנד קניון יוכלו להיכנס לאתר www.israelsales.co.il ולהוריד אל המכשיר הסלולרי שלהם את קופון המבצע המבוקש.



לקראת השקת הפעילות יצא הגרנד קניון בחיפה בקמפיין ארצי ואזורי רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום צדר&יריב שנאמד בתקציב של חצי מיליון ₪. הקמפיין כולל: פרסום באינטרנט, שילוט חוצות, פרסום בתחנות רדיו אזוריות, מגזין הגרנד קניון, שלטי חוצות, מקומונים, מדבקות על ויטרינות החנויות המשתתפות בפעילות וכו'.



ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון בחיפה מסר כי " על מנת ליצור בידול וחדשנות ניצלנו את הפלטפורמה בה לכל אזרח כמעט יש בבעלותו (ולילדיו) ‏טלפון סלולרי שנמצא עמו בכל עת, ‏על מנת לחסוך "‏עומס" ‏בארנק עם קופוני נייר ‏או כרטיסי מועדון לכל חנות בנפרד".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)