ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג הסוכריות מנטוס בישראל, מעלה קמפיין חורף לסוכרייה הפופולארית – מנטוס. הקמפיין שיעלה למשך כחודש בטלוויזיה (ערוצים 2, 10, ו-24) הופק על ידי חברת BBH העולמית אך הותאם ועובד בישראל על ידי יורו ת"א. סרטון הפרסומת צולם בהשתתפות כ-100 סטטיסטים וכמיליון סוכריות מנטוס בטעם מנטה.
בליימן שליסל החליטו להוסיף לקמפיין ניחוח ישראלי, וגיבו אותו בתחרות סרטוני מנטוס באמצעות האתר של המותג: www.winmentos.co.il. הקמת האתר והפקת התחרות, אף הן באמצעות משרד הפרסום יורו ת"א. הזוכה בתחרות ייסע לחופשת סקי באחד מאתרי הסקי הפופולאריים בעולם ביחד עם שלושה חברים.
הסיסמא שמלווה את הקמפיין: "מנטוס משגע את העולם" והיקף ההשקעה בו נאמד בכ- מליון וחצי דולר.
קרדיטים:
תקציבאית: מיה אבוט * ארטדירקטור: טירן בר שלום * קופירייטר: מיה ירושלמי * סופרוויזר אינטראקטיב: ערן שטרייכמן * מנהל קריאייטיב: בעז הלחמי * קופי: מאיר אוחנה * עיצוב גרפי: אורן תורכיה ויערית רוזנפלד * יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן