מנטוס עולה בקמפיין בינלאומי בהשתתפות מיליון סוכריות

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג הסוכריות מנטוס בישראל, מעלה קמפיין חורף לסוכרייה הפופולארית – מנטוס. הקמפיין שיעלה למשך כחודש בטלוויזיה (ערוצים 2, 10, ו-24) הופק על ידי חברת BBH העולמית אך הותאם ועובד בישראל על ידי יורו ת"א. סרטון הפרסומת צולם בהשתתפות כ-100 סטטיסטים וכמיליון סוכריות מנטוס בטעם מנטה.



בליימן שליסל החליטו להוסיף לקמפיין ניחוח ישראלי, וגיבו אותו בתחרות סרטוני מנטוס באמצעות האתר של המותג: www.winmentos.co.il. הקמת האתר והפקת התחרות, אף הן באמצעות משרד הפרסום יורו ת"א. הזוכה בתחרות ייסע לחופשת סקי באחד מאתרי הסקי הפופולאריים בעולם ביחד עם שלושה חברים.



הסיסמא שמלווה את הקמפיין: "מנטוס משגע את העולם" והיקף ההשקעה בו נאמד בכ- מליון וחצי דולר.



קרדיטים:


תקציבאית: מיה אבוט * ארטדירקטור: טירן בר שלום * קופירייטר: מיה ירושלמי * סופרוויזר אינטראקטיב: ערן שטרייכמן * מנהל קריאייטיב: בעז הלחמי * קופי: מאיר אוחנה * עיצוב גרפי: אורן תורכיה ויערית רוזנפלד * יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל