רשת "שופרסל" תעלה בתחילת השבוע הבא קמפיין מיוחד לחנוכה באמצעות קבוצת התקשורת G מדיה גרופ, בתקציב המוערך במיליון דולר.
הקמפיין יתמוך במבצע לחג במסגרתו יוענק כרטיס שני במתנה למחזמר "סביב העולם בשמונים יום", לקונים מעל 29 ₪ ממגוון המוצרים של החברות המשתתפות במבצע : סנו, כיף, קרמה, קוטקס, ניקול, טיבון ויל, ויליגר, קולגייט, פלמוליב, לילי והוואי.
המבצע כולו נוהל ובוצע על ידי קבוצת התקשורת G מדיה גרופ באמצעות שתי חברות בת של הקבוצה : "ג. קיד אנד יאנג" (פרסום) ו"ביג ביג לייט" (קד"מ).
המחזמר "סביב העולם בשמונים יום" מבוסס על ספרו הקלאסי של ז'ול ורן וישתתפו בו אלי יצפאן, ליאור אשכנזי, מייקל לואיס והדס מורנו.
קרדיטים:
משרד הפרסום: ג. קיד אנד יאנג
תקציבאי: אבי ביסון
קריאייטיב: בנג'י נורי
פלנינג: ירון בארט
הפקה: גרביטי