מימון ישיר עולה ב"קמפיין הדינוזאורים" באמצעות "ברוקנר נטע יער"

מימון ישיר עולה בקמפיין חדש למימון רכב באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער". הקמפיין מוערך בכ- 300,000$ ויכלול טלוויזיה, רדיו ואינטרנט למשך כחודש.



מהחברה נמסר כי זהו הסרט הרביעי בקמפיין מימון ישיר, אשר זכה לכינוי "סרט הדינוזאורים", ומדובר בסרט ההזוי והמשעשע ביותר בסדרה. בסרט מסביר ג'ק רובינזון, בגילומו של השחקן שמוליק לוי, את ההבדל בין מימון ישיר לדינוזאורים. הקמפיין מכוון למסר הפרסומי: עד 120 אלף שקלים לרכב חדש או יד שנייה בטלפון אחד.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל