הטכניון מעלה קמפיין אינטרנטי באמצעות B- way


היחידה ללימודי המשך של הטכניון, מעלה קמפיין אינטרנטי להשקת המרכז ללימודי מחשב של היחידה. הקמפיין יעלה באינטרנט באתרים Ynet , וואלה, MSN, alljobs,Themarker, יורם לימודים ואנשים ומחשבים, באמצעות משרד האינטראקטיב B- way,למשך שבועיים, ויפנה לקהל הגולשים הרלוונטי, בהיקף של כ- 100,000 ₪.



לדברי לימור פרומר ליבנה, מנהלת השיווק של היחידה ללימודי המשך בטכניון, "הבחירה במדיה האינטרנטית באה מתוך אמונה שהתלמידים הפוטנציאלים שלנו המחולקים ל- 3 קהלי יעד, קהל של מתחילים, הקהל מקצועי והקהל המוסדי, נמצאים בפריסה באתרים אלו, וזו הדרך הטובה ביותר לפנות אליהם. יש לנו ניסיון טוב עם המדיה האינטרנטית ונמשיך להשתמש בה גם ליחידות הנוספות שלנו במהלך השנה."


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)