ברס- אלקטרה תקשורת סלולארית יבואנית Sony Ericsson בישראל, יוצאת באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, בקמפיין גלריה עבור הטלוויזיה ואתרי האינטרנט. הקף הקמפיין הוא מיליון ₪. הקמפיין פונה לקהל הרחב, במטרה לחשוף את קשת האפשרויות בבחירת מכשיר סלולארי של סוני אריקסון. הקמפיין יעלה למשך-שלושה שבועות בערוצי הטלוויזיה והאינטרנט השונים.
מזרמון גולדמן נמסר כי "השפה הויזואלית ועולם הדימויים המוצג בסרטונים שאוב מעולם משחקי המחשב ומציג את עולם הסלולאר על- פי סוני אריקסון. החדשנות, המהירות וגורם ההפתעה המוצגים דרך משחק המחשב מאפיינים את העולם הסלולארי של סוני אריקסון כדינאמי, מפתיע, חדשני ומגוון. מגוון אפשרויות הבחירה, מאפשר לכל אחד להתאים לעצמו את המכשיר הנכון עבורו והמייצג אותו, הן מבחינת הפונקציות והן מבחינת עיצוב המכשיר."
מיקי ברקן, מנכ"ל ברס- אלקטרה מוסר: "לקראת גל השקות קרבות ולנוכח המגוון הקיים, בחרנו להדגיש את היכולת לבחור. הבחירה במכשיר סלולארי כזה ולא אחר של סוני אריקסון לא מחייבת וויתור למען. כל אחד יכול לבחור וליהנות מהמכשיר הנכון ביותר עבורו".
עוד מסר ברקן כי הקמפיין עוצב כחלק מהאסטרטגיה השיווקית הכוללת של סוני אריקסון, הפועלת בשלושה נתיבים מרכזיים: מוזיקה, צילום ועיצוב.