קמפיין ראשון לנעלי היליס בישראל: ישתפו פעולה עם גיבור סברינה



חברת דיפרנט מיינד (different mind) יבואנית המותג היליס יוצאת בקמפיין חדש שעלותו חצי מיליון ₪, במסגרתו נערך שתוף פעולה עם חברת גיבור סברינה. הקמפיין החדש פונה לצעירים ובני נוער ויקדם את נעליי הספורט הייחודיות בעלות גלגל ההחלקה, הסלוגן שילווה אותו יהיה Free your sole כמשחק מילים על הסוליה הייחודית.


במסגרת הקמפיין יופיעו למשך כחודשיים פרסומים בעיתונות הכתובה,יושם דגש על עיתוני הנוער כגון: מעריב לנוער וראש אחד, אתרי אינטרנט, וייערך קדום מכירות בחנויות גלישה בהן ידגימו מחליקי היליס פעלולים ותרגילי אקסטרים. מודעות הפרסום של הקמפיין ריאליסטיות ומציגות פעלולי אקסטרים של גולשי היליס, ומנגד בהפקה של FIX להלבשה תחתונה מוצג הפן האופנתי של הנעליים.


דליה שושן מנהלת המותג FIX ו FIX MEN של גיבור סברינה ציינה כי "FIX הינו מותג של צעירים שמשדר אופנתיות וקלילות ולכן מתחבר באופן טבעי להיליס – מותג חדשני ואקסטרימי שמושך את בני הנוער והצעירים." שושן הוסיפה כי במהלך השנה האחרונה שמו בגיבור סברינה דגש על חדשנות ויצירתיות יחד עם התחזקות בפריסה הארצית ובכך נכנסו המותגים למודעות של בני הנוער וכיום מותגי FIX מובילים בפלח השוק הזה."



באוגוסט השנה החלה חברת דיפרנט מיינד ( different mind ) לייבא לישראל את המותג, נעל ספורט בעלת גלגל החלקה מקצועי המאפשרת להולך מעבר חלק בין הליכה, לגלישה על גלגלים. דיפרנט מיינד היא שילוב של שתי חברות, דיפרנט שוז– יבואני הוואינס ומינד טויס – יבואנית של מותגים נוספים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)