קידום לך תצטיין משיקה שפה פרסומית חדשה בסגנון "מאויר ומחוייך", בהשקעה ל כ-1 מיליון ₪, באמצעות arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide.
הקמפיין, שיעלה באתרי האינטרנט ובאתרים ייעודיים כדוגמת יורם ilimudim ו- facebook מזמין את הגולשים לבדוק את נקודת החוזק והחולשה שלהם ומדגיש את העובדה כי בקידום לך תצטיין ניתן ליהנות מתוכנית לימודים המותאמת ליכולות ולצרכיו של כל תלמיד באופן אישי וממוקד.
לדברי קרן זופניק, סמנכ"לית השיווק של "קידום- לך תצטיין": "בחרנו להשיק שפה פרסומית חדשה הומוריסטית וצעירה ולעלות בקמפיין חדש ומבודל כי גם בפסיכומטרי כל אחד חזק וחלש בתחומים שונים ולכן בקידום מתאימים תוכנית לימודים אישית המותאמת לנקודות החוזק והחולשה של כל אחד."
קרדיטים:
משרד פרסום: arc אינטראקטיב
מנכ"ל: תימור גורדון
תקציבאית & מדיה: יהודית מזור
ארט: דוד ביתן
מנהל מותג קידום: חן ברזילי
סמנכ"ל שיווק קידום: קרן זופניק