ערוץ שיווקי: מותג הגלישה "וירוס" מבית הוניגמן משיק אתר אינטרנט חדש

מותג הגלישה והנוער "וירוס" מקבוצת הוניגמן פותחת ערוץ שיווקי חדש ומשיקה אתר אינטרנט, המשמש לדברי החברה כאתר תוכן, המעביר חוויה ותוכן של ספורט אקסטרים. האתר שעוצב ותוכנן ע"י חברת "ארק אינטראקטיב", חברת בת של גלר נסיס, ישמש גם כפורטל המציע לגולשים מידע על ספורט האקסטרים. התוכן יסופק בשיתוף אתר אדרנלין המתמחה בתחום ספורט האקסטרים.


עוד ניתן למצוא באתר, קטלוג החברה, מועדון virus , המציע לכל גולש להירשם למועדון ולקבל מידע והזמנות לאירועי הספורט השונים. לרגל השקת האתר, וירוס יוצאת במבצע לבני הנוער שבסופו יזכו את המשתתפים בגלשן.



מיכה הוניגמן, מבעלי "הוניגמן": "אנו מצפים בחודשים הראשונים לכ- 50,000 דפים נצפים. המותג וירוס הפונה לבני נוער הינו מותג אשר מעניק חוויה ותוכן לבני הנוער ולא רק אופנה ולכן בניית אתר הינו מהלך טבעי. אנו מאמינים בילדים ובנוער הישראלי ובשל אמונה זו אנו רוצים לתמוך ולטפח את הספורטאים הצעירים."




אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)