נסטלה מעלה היום, יום ה', ה- 22 בנובמבר, קמפיין להשקת אריזת החיסכון החדשה של דגני הבוקר פיטנס. הקמפיין, תחת הסיסמא "פיטנס 625 גרם חדש! באריזת חיסכון" הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון והוא כולל סרטון טלוויזיה בהשקעה של כ- 800 אלף ש"ח.
בקמפיין ענת הראל אוכלת את דגני פיטנס ואומרת: "כבר נגמר?!, עם האריזה החדשה הפיטנס לא ייגמר כל כך מהר. חדש מפיטנס, אותו טעם נפלא רק באריזות הרבה יותר גדולות המאפשרות לך לשמור על הגזרה לאורך זמן, הרבה זמן".
איילת תורן-דובר, מנהלת שיווק דגני הבוקר של נסטלה: "אריזות החיסכון החדשות של פיטנס מושקות כמענה לפניות הצרכנים שהביעו בפני החברה צורך באריזות מוגדלות. לאור ההצלחה הגדולה של הקמפיין שעשינו עבור פיטנס במהלך השנה וחצי האחרונות, החלטנו להשיק גם את האריזה המוגדלת באמצעות קמפיין חדש".
הקמפיין, יימשך כשבועיים וישודר בערוצים 2 , 10 ו-24.
קרדיטים :
אסם-
מנהלת שיווק דגני בוקר – אילת תורן דובר
מ"מ מנהלת מותג- מאיה שקולניק
מקאן ארקיסון-
סמנכ"ל לקוחות:רוני קורל, סמנכ"ל קריאטייב: מיה קרמן ,קופי: ניר לוי ,ארט :נאור יצחק סופרוייזר: גיא יגור, תקציבאית: נטלי פרטוק ,מנהלת מח' פלנינג: שירה לוי ,מדיה:דן אלעזרי/יניב סנה , מפיקת משרד:עילית ברזילי, קופירייטר: רז לזניק, סופרוייזר: רלי גל, בימאית: ענת ספרן.