נסטלה עולה בקמפיין למותג "פיטנס" באמצעות מקאן אריקסון

נסטלה מעלה היום, יום ה', ה- 22 בנובמבר, קמפיין להשקת אריזת החיסכון החדשה של דגני הבוקר פיטנס. הקמפיין, תחת הסיסמא "פיטנס 625 גרם חדש! באריזת חיסכון" הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון והוא כולל סרטון טלוויזיה בהשקעה של כ- 800 אלף ש"ח.



בקמפיין ענת הראל אוכלת את דגני פיטנס ואומרת: "כבר נגמר?!, עם האריזה החדשה הפיטנס לא ייגמר כל כך מהר. חדש מפיטנס, אותו טעם נפלא רק באריזות הרבה יותר גדולות המאפשרות לך לשמור על הגזרה לאורך זמן, הרבה זמן".



איילת תורן-דובר, מנהלת שיווק דגני הבוקר של נסטלה: "אריזות החיסכון החדשות של פיטנס מושקות כמענה לפניות הצרכנים שהביעו בפני החברה צורך באריזות מוגדלות. לאור ההצלחה הגדולה של הקמפיין שעשינו עבור פיטנס במהלך השנה וחצי האחרונות, החלטנו להשיק גם את האריזה המוגדלת באמצעות קמפיין חדש".




הקמפיין, יימשך כשבועיים וישודר בערוצים 2 , 10 ו-24.



קרדיטים :


אסם-


מנהלת שיווק דגני בוקר – אילת תורן דובר


מ"מ מנהלת מותג- מאיה שקולניק


מקאן ארקיסון-


סמנכ"ל לקוחות:רוני קורל, סמנכ"ל קריאטייב: מיה קרמן ,קופי: ניר לוי ,ארט :נאור יצחק סופרוייזר: גיא יגור, תקציבאית: נטלי פרטוק ,מנהלת מח' פלנינג: שירה לוי ,מדיה:דן אלעזרי/יניב סנה , מפיקת משרד:עילית ברזילי, קופירייטר: רז לזניק, סופרוייזר: רלי גל, בימאית: ענת ספרן.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל