וולוו עולה בקמפיין השקה לדגם הקרוס קאנטרי החדש

"מאיר", יבואנית וולוו בישראל, עולה באמצעות משרד מקאן אריקסון, בקמפיין השקה לדגם הקרוס קאנטרי החדש VOLVO XC70 בשווי מוערך של כמיליון ₪ אשר יעלה בעיתונות הארצית, מגזינים ואינטרנט.



בקמפיין ההשקה לדגם החדש עושה החברה שימוש בשפה התקשורתית החדשה והרעננה הממחישה את האישיות היחודית של ה-V-Type (טיפוס ה"וולוואיסט החדש").



עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת הפרטיות בחברת "מאיר" מוסר כי: "דרך השפה החדשה של וולוו, זוכה כל דגם ודגם זוכה לזוית ולהתיחסות המתאימה לו ולקהל היעד שלו. אנו מודעים לכך שחלק לא מבוטל מקהל היעד של דגם XC70 עוסק בפעילות פנאי ספורטיבית כגון רכיבת אופניים ,וכך זוכה הדגם למודעה המכילה צילום של אחורי המכונית עליה מועמסים אופני כביש מקצועיים".



קרדיטים מקאן אריקסון:


סמנכ"ל לקוחות : שי גורן


מנהל לקוחות: אלי דולב


מנהלת קריאייטיב: סיגל עבודי


ארטדירקטור: יפעת שלזינגר


קופירייטר: טל פרלמוטר


תקציבאי בכיר: שי אלמגור


פלנינג: יסמין מיוחס ועמית פס


אינטרנט: דפנה דויסקי

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל