חברת האינטראקטיב REDHEAD מעלה בימים אלו קמפיין ראשון לחברת GRIP תחת הכותרת GRIP-Looking at you בתקציב של 45,000$.
REDHEAD-מ נמסר כי את הקמפיין תוביל זו העונה החמישית ברציפות שרי גבעתי "אשר הגיעה במיוחד לצילומיו מלוס אנג'לס, והוא עוסק בעולם המציצנות, תכונה אשר אינה "נתפשת" כחברתית מעודדת, אך היא תופעה שמגיל קטן מייצרת סקרנות, ריגוש, פנטזיה."
גיא נקש, מנכ"ל החברה: "חברת גריפ מאמינה שהאינטרנט הוא ערוץ התקשורת של המאה ה-21, והחשיפה המקסימלית לקהל שלנו נמצאת שם, לכן אנו שמים את כל יעדינו בו."
קרדיטים:
לקוח: גריפ
ניהול קריאטיב והפקה:סטודיו אביבית-vitvit רושה
צילום: אייל נבו, סטיילינג: דורין אטיאס, איפור: ליאור גרין, איפור: נטשה דנונה
מנכ"ל REDHEAD – מנכ"ל גיא פורה
סמנכ"ל לקוחות : ענבל זילברקלנג
תקציבאיות: שני שושן
מדיה: שני שושן