מותג סניקרס עולה בקמפיין במקביל לזה האירופאי

חברת 'סידס רק הטוב ביותר', יבואנית מותג סניקרס עולה בקמפיין למותג, במקביל לעלייתו במדינות שונות באירופה. הקמפיין, תחת הסלוגן החדש: "Snickers Don't Stop", בהשקעה כוללת של 1.8 מליון ש"ח. הקמפיין (באמצעות ציבלין תקשורת צעירים) יכלול פרסום בטלוויזיה, חסות לתכנית הפופולארית 'נולד לרקוד', מודעות עיתונות ושלטי חוצות. במסגרת החסות בתכנית נולד לרקוד, יופנו הצופים למשחק אינטרנט באתר קשת בו יוכלו להרקיד את הדמויות ולזכות בפרסים שונים.



נילית אשר, מנהלת מותג סניקרס בחברת סידס, מסרה כי הקמפיין מחזק את הבינלאומיות, האיכות ואת האנרגטיות של סניקרס. לדבריה, השיתוף עם התוכנית נולד לרקוד ושילוב הפעילות האינטראקטיבית נולד מהחשיבה לחבור לתוכנית טלויזיה שמתאימה במיוחד לקהל היעד שלנו תחת מסר משותף "DON’T STOP DANCING."



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל