בימים אלו מעלה תשלובת "ד"ר פישר" קמפיין פרסומי בעיתונות לסדרות יו-לקטין וסדרת אלכוג'ל. הקמפיינים יעלו בתקציב של 500 אלף ₪ לכל קמפיין, באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן".
הקמפיין יכלול מודעות בעיתוני נשים, ירחונים ומוספי בריאות.
מהחברה נמסר כי הקמפיין בא לעלות את מודעות הציבור לתכשירי סדרת יו-לקטין המיועדת לטיפול בעור יבש, סדוק ומחוספס. ולסדרת אלכוג'ל המציעה את הדרך היעילה ביותר לשמירה על הגיינת הידיים וע"י כך הפחתה משמעותית בהידבקות במחלות החורף.