לקראת חג המולד: מטעי בן עזר מעלה קמפיין לתיבות השי הנשלחות לחו"ל

חברת מטעי בן עזר, העוסקת בייצור ושילוח תיבות שי לחו"ל, מעלה קמפיין עיתונות לקראת חנוכה וחג המולד.


שרונה שניצר, מנכ"לית משותפת בחברה, ציינה היום כי בחודשים דצמבר ינואר נשלחות למעלה מ 60 אלף חבילות שי לקרובים, שני משפחה ושותפים עסקיים בחו"ל. השנה צופים גידול של 10% בשל הגידול במספר החברות הישראליות אשר יצאו לעסקים עם חו"ל.



החבילות נשלחות בעיקר לארה"ב (60%), מערב אירופה (25%) ושאר העולם (15%). היקף השוק מוערך השנה ב- 20 מיליון ₪.



הקמפיין (משרד פרסום עצמאי) מציג את תיבות השי של החברה, אשר כוללת את פירות ההדר הישראלים, וכל טוב הארץ.



היקף הקמפיין – חצי מליון ש"ח.




אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)