אלודה השיקה קמפיין פרסומי למותג "אולימפוס". המטרה: "בידול מהמתחרות"


חברת אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, משיקה קמפיין פרסומי חדש, תחת הסלוגן "מצלמה לכל צורך". הקמפיין שם דגש על מצלמות דיגיטליות ייחודיות לאולימפוס, המעניקות מענה לרצונות מגוונים של הצרכנים. מטרת הקמפיין לבדל את החברה ממתחרותיה.



בימים אלה עולה הקמפיין בעיתון מעריב ובמגזינים שונים, כמו גם בשילוט חוצות ובטלוויזיית חוצות. בין היתר, שכרה החברה את אחד האתרים הגדולים והבולטים בתל אביב – הקיר של בית 'יפעת' במזלג הרחובות החשמונאים-המסגר-דרך פ"ת (בגין). הקמפיין יימשך עד סוף דצמבר ותקציבו כרבע מיליון ש"ח.



דוד אלון, מנכ"ל אלודה, מוסר: "קמפיין הפרסום מציג ארבע מצלמות ייחודיות לאולימפוס, חדשניות טכנולוגית. הקמפיין פונה לכלל הצרכנים ומציע מצלמה לכל צורך – למקצוענים וסמי-מקצוענים, לחובבי אקסטרים ולכל המשפחה."




קרדיטים:


ניהול הקמפיין – 'היי לייט תקשורת שיווקית'.


קופי: אלי טנא.


ארט: ליאת פרי.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)