מדברים גלויות: רשת קלאב מד העולמית מגייסת כוח אדם לעונת הקיץ 2008 באמצעות "הגלויה של שלי"

היקף קמפיין הגלויות הצפוי לעלות בסוף השבוע הקרוב מוערך בכ – 15 אלף דולר ובמסגרתו יחולקו כ – 100 אלף גלויות בכל רחבי הארץ באמצעות מתקני הגלויה של שלי המוצבים בברים, בתי קפה, ומסעדות.



מחלקת משאבי אנוש של קלאב מעלה את הקמפיין לקראת קיץ 2008 במטרה להגיע לקהל צעיר של גברים ונשים המעוניינים לשמש כפקידי קבלה, מדריכי ילדים, ברמנים, מדריכי ספורט ימי, מדריכי אירובי ועיצוב, מדריכי יוגה ומועמדים לקרקס במועדון באילת. בנוסף מחפשת קלאב מד גברים ונשים בעלי דרכון אירופאי לתפקיד פקידות קבלה, מדריכי ילדים וברמנים למועדונים ברחבי אירופה.



מיכל שקין ,מנהלת כוח אדם בחברת קלאב מד מסרה היום: "מצאנו כי פלטפורמת הגלויות המשמשות בדרך כלל לפרסום, משרתת אותנו בצורה הטובה ביותר לגיוס עובדים. הגלויות פונות פנייה ישירה לקהל צעיר, שאוהב לבלות. מעבר לשימושן בגיוס עובדים, הגלויות תמיד מעוצבות בצורה אטרקטיבית ומעניינת ובכך מחזקות את המותג קלאב מד כמותג צעיר, תוסס וכייפי. באמצעות הקמפיין אנחנו שומרים על קשר רציף עם קהל לקוחותינו ומזכירים להם שגם אם הם לא מחפשים מקום עבודה אנחנו המקום האולטימטיבי לחופשה בארץ ובעולם."


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים