מי עדן עולה בקמפיין לחידוד המסר לחשיבות בחירת פתרון המים הנכון בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪

קמפיין זה ממשיך, בפעולת חיזוק המותג, תוך בידול קטגוריית המים המינרליים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט.



לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: " בשנים האחרונות מגמת ניהול אורח חיים בריא הולכת ומתחזקת בקרב הציבור, אך עדיין יש צורך לחדד את החשיבות בבחירת פתרון המים האישי הנכון. מי עדן עולה בקמפיין נוסף, על מנת להעלות את המודעות בקרב מבוגרים וצעירים".



קמפיין הטלויזיה, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יעלה בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪.



לאחרונה, קמפיין הפרסום של מי עדן "70% מגופך הם מים" זכה בפסלון כסף בתחרות הבינלאומית היוקרתית DRUM GOLDEN. הקמפיין צולם במשך 3 ימים באירופה, ומשתמש בטכניקה מיוחדת של סאונד המדמה "שיקשוקי מים".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)