"ד"ר פישר" בקמפיין להשקת "אמול פורטה לתינוק"

חברת "ד"ר פישר" מעלה קמפיין עיתונות נרחב בקרב מגזיני נשים והורות לרגל השקת התכשיר החדש "ד"ר פישר אמול פורטה לתינוק".



תקציב הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן", יעמוד על כ- 150,000 ש"ח ויכלול מודעות במגזיני נשים ומשפחה.



את הקמפיין תוביל פרזנטורית החברה, יעל אבקסיס, תחת הסלוגן:"כשהעור שלו פוגש את הד"ר שלי.. זו אהבה ממבט ראשון".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)