DIGITAL ROYALTY מעלה קמפיין חדש לפסטיבל האופנה

חברת האינטראקטיבDIGITAL ROYALTY מעלה בימים אלו קמפיין חדש לפסטיבל האופנה 2007 תחת הסלוגן "אוהב אופנה? כול המותגים 60%-80% הנחה."


המותגים שיוצאו למכירה הם: פולו ראלף לורן, טומי הילפיגר, טימברלנד, נייקי, ריבוק ועוד..



הקמפיין עולה בתקציב מדווח של 55,000$.




קרדיטים:


לקוח: סקאלניצן קירשנבוים הפקות


מנכ"ל DIGITAL ROYALTY – קובי אייזיק


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)