אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה, הודיע היום כי יפאורה מעלה קמפיין תדמיתי חדש ל-RC קולה בהשקעה של כ-6 מליון ₪ תחת הסיסמא: "THE COOL TASTE".
הקמפיין כולל סרט פרסומת שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ובקולנוע באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן
בנוסף, יעלה קמפיין אינטרנט שפותח על ידי חברת NEXT-IN וכולל משחק ייחודי ל-RC קולה המבוסס על העלילה והדמויות מסרט הפרסומת וכולל צילומים יעודיים שנעשו במיוחד לצורך זה. לזוכה במקום הראשון במשחק תוענק במתנה קונסולה XBOX360.
קרדיטים:
במאי: אוהב פלאנץ
חברת הפקה: ראבל
משרד פרסום: ראובני פרידן