תנובה משיקה סדרה חדשנית בקטגוריית היוגורטים תחת המותג יופלה: סדרת שכבות המשלבת יוגורט יופלה עם מוס יופלה. היקף ההשקעה עומד על כ- 750,000 ש"ח ויכלול קמפיין טלוויזיה תחת הקונספט: יופלה, עושה לי טעים.
תנובה מובילה את שוק היוגורט עם פרי עם נתח שוק כספי של 57% לעומת 50% בשנה שעברה
תנובה היא החברה היחידה שרשמה צמיחה השנה בשוק היוגורט – 9% עלייה מול 6% קיטון של שטראוס ו- 15% אחוז קיטון של טרה
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק תשלובת החלב: "יופלה עם פרי רשם השנה גידול אבסולוטי של 12% והוא מוביל את השוק עם 49% כספי. כמובילי שוק אנו רואים עצמנו כמחויבים לענות על הצורך העיקרי בקטגוריה והיא גיוון. הסדרה החדשה מביאה פינוק וטעם יוצאי דופן".
במונחים כספיים, שוק היוגורטים בגביע צמח השנה ב-1% בהשוואה לשנה שעברה. תנובה גדלה יותר מהשוק ומציגה גידול של 9% שטראוס בקיטון של 6% וטרה בקיטון של 15%. בסגמנט יוגורט עם תוספות יוגורט עם פרי) תנובה צמחה מ- 50% ל- 57% (מונחים כספיים) כאשר שטראוס ירדה מ- 46% ל- 39%. הנתון נובע מעליה של המותג יופלה מ- 42% שנה שעברה ל- 49% השנה – גידול של 12% אבסולוטית.
ההשקה תיתמך בקמפיין טלוויזיה באמצעות מקאן אריקסון, תחת קונספט הכפיות המעופפות באוויר עם הסיסמא "יופלה, עושה לי טעים".