HITACHI ענקית המסכים היפנית עולה בקמפיין אינטרנט ראשון בישראל

חברת האינטראקטיבDIGITAL ROYALTY מעלה בימים אלו קמפיין ראשון בישראל למסכי הפלאזמה וה LCD של חברת HITACHI. מסכי HITACHI, הנם הנמכרים ביותר ביפן ומיובאים לישראל ע"י ראפ .



הקמפיין תחת הכותרת "ברור שזה HITACHI" יעלה באתרים נבחרים בתקציב מדווח של 70,000$.



רני שגן מנכ"ל ראפ יבואני HITACHI: "אחד היתרונות של האינטרנט זו היכולות להעביר מידע רב יותר, אנחנו מאמינים שלקוחות בודקים באינטרנט ולכן אך טבעי שנהיה שם".



קרדיטים:


לקוח: ראפ


DIGITAL ROYALTY – מנכ"ל קובי אייזיק

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל