אתר הלוחות הומלס עולה היום בקמפיין פרסום רחב היקף אשר כולל קמפיין חסויות בערוצי הטלוויזיה המסחריים 2 ו- 10 וקמפיין באנרים ברשת האינטרנט.
הקמפיין, כיריית פתיחה למהלך שיווקי נרחב של האתר אשר יגיע לשיאו בקיץ הקרוב, הינו תחת הסלוגן "בית, עבודה, רכב, הומלס. לוח לרציניים בלבד" וזאת במטרה להעביר את המסרים כי הומלס הינו אתר לוחות כולל אשר מספק פתרונות בתחומים נרחבים ולא רק בתחום הנדל"ן, תוך דגש על התחומים עבודה ורכב, וכן כי הומלס הינו אתר רציני יותר ממתחריו בפתרונות אותם הוא מציע, זאת מכיוון שהמודעות המפורסמות בו הינן מודעות בתשלום ואינן, ברובן המוחלט, מודעות סרק.
פז דרור, בעלי ומנכ"ל הומלס, מוסר: "הומלס הינו לוח לרציניים בלבד. ממוקד, מפוקס, כזה שאינו מבזבז את הזמן שלך. אנו עולים בקמפיין פרסומי כיריית פתיחה למהלך שיווקי נרחב, ובמטרה לחדד את המסר ולהבהיר כי הומלס הינו אתר הלוחות האיכותי ביותר בישראל"
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום HD creative, עולה לתקופה של שבועיים, והינו בעלות השקעה כוללת של כמיליון שקל.