המכרז החדש של המדינה שנקנה ע"י רשתות המשביר החדש לצרכן וטרקלין חשמל, מעלה היום, יום ג', קמפיין רדיו ראשון לרגל השקת חוברת המכרזים הראשונה שלו במתכונת המחודשת. הקמפיין יעלה בכל תחנות הרדיו האזורי בפריסה רחבה, תחת הסלוגן "המכרז החדש של המדינה, להרוויח בטוח", באמצעות משרד הפרסום מקקאן בוטיק, היקף הקמפיין הוא כ- 100,000 דולר.
הקמפיין בסגנון הספירה לאחור, יקרא לצרכנים להציע הצעות למוצרים אטרקטיביים עד סגירת המכרז במוצ"ש הקרוב בשעה 24:00.
החוברת הופצה ב 250,000- עותקים בערוצי הפצה רחבים. כמו כן, ניתן יהיה לקבלה בסניפי המשביר החדש לצרכן הפזורים ברחבי הארץ.