"אולסייל" משיקה אתר אינטרנט מכירתי משודרג בהשקעה של מיליון ש"ח



חברת "אולסייל" חוגגת 8 שנות פעילות בישראל ומשיקה השבוע אתר אינטרנט משודרג. האתר, שעוצב ע"י חברת "PROFILE", מציג את המוצרים בשילוב ויז'ואל אוטנטי, הממחיש את חווית הקניה. האתר מתאפיין בעיצוב פונקציונאלי, נוחות גלישה, ניווט ושימוש, ומשלב מידע עדכני, מענה לשאלות הגולשים ושיטות מכירה מגוונות, כמו: מכירות פומביות, מכרזים אישיים, מכירות קבוצתיות ועוד.


מהחברה נמסר הבוקר כי פיתוח האתר, כולל שימוש בטכנולוגיה חדישה ומשוכללת, המאפשרת גלישה מהירה במיוחד ומעבר מהיר בין דפי האתר וזירות המכירה. השיפור והשדרוג, באים לידי ביטוי בהצגת המוצרים, באינטראקטיביות מהירה און ליין ובהרחבת מגוון הקטגוריות והמוצרים.


יאיר שמש, מבעלי האתר מציין כי "תחום המכרזים והמכירות הפומביות באינטרנט, הצובר תאוצה בשנים האחרונות, יביא לעליה של כ- 25% במחזור המכירות. "עפ"י נתוני "אולסייל", מידי יום נכנסים לאתר כ- 30 אלף גולשים ואנו צופים עם השקת האתר לגידול של כ- 30% במכירות בשנת 2008".



אתר אולסייל הנו אתר הסחר האלקטרוני הגדול בישראל. האתר נמצא בבעלות יאיר שמש ואבי מלכה ומונה כיום 800 אלף לקוחות. היקף מחזור המכירות של האתר מוערך בכ-150 מליון ₪ בשנה.


אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה