"הום סנטר" מעלה קמפיין פרסום למגזר הרוסי


רשת "הום סנטר" מעלה קמפיין פרסום למגזר הרוסי בהיקף של כחצי מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום טריו.



הקמפיין, תחת הכותרת: "מתנות לשנה החדשה קונים בהום סנטר" יציג מבצעים שונים באווירת החג, המתאימים לאירוח, מתנות והתחדשות לקראת השנה האזרחית החדשה.



הקמפיין יכלול סרטוני פרסומת שישודרו בערוץ 9 ומודעות בעיתונים המובילים של המגזר הרוסי: וסטי, נובוסטי ומיג.



קרדיטים


משרד פרסום: טריו


ירון פאריזון – מנהל מגזר רוסי, יוליה ביאלוגלבסקי – סופרוויזרית מגזר רוסי, מקס פורמן – קופירייטר, סנדרה ברטוב – מנהלת קריאטיב, ייגור קוטיקוב – מעצב.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)