'דוקטור בייבי' יוצאת בקמפיין תדמיתי רחב תחת הסלוגן: 'אהבה. משפחה. חיים.'



חברת 'דוקטור בייבי', המייצרת ומשווקת מוצרי תינוקות מתקדמים, יוצאת בקמפיין פרסומי-תדמיתי לשנת 2008 . הקמפיין יעלה באמצע דצמבר בהשקעה של 250 אלף דולר.


הקמפיין כולל: קטלוג חדש ומהודר שיושק בתערוכה מקצועית למוצרי תינוקות שתיערך באמצע דצמבר, יופץ בכנסים ובימי עיון לנשים בהיריון, מודעות בעיתונות הממוקדת, פרסום בנקודות מכירה, פרסום ברדיו, שלטי חוצות, קד"מ ויחסי ציבור.


הקטלוג אשר צולם בצפון במלון הסקוטי ובמלון גלי כינרת, מאופיין בקו עיצובי, נקי וצבעוני, התואם את המסר הפרסומי שהחברה רוצה להעביר. בקטלוג מוצגת קולקציית מוצרי התינוקות לשנת 2008 על ידי אמהות קרייריסטיות, בעלות מקצועות שונים, אשר משלבות בחיי היומיום את הקריירה המקצועית ואת האמהות דרך מוצרי החברה. הקמפיין תחת הסיסמא: "אהבה. חיים. משפחה."



"אהבה, משפחה וחיים" זו לא רק סיסמא , אלא שלושת הערכים החשובים עליהם מתבססת החברה. אריק איילון, מנכ"ל "דוקטור בייבי" מוסר כי: "בחברה חושבים על פיתוח מוצרים מתקדמים שיהיו נוחים לשימוש, בטיחותיים ומסבים אושר למשפחה הממוצעת".



הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום: "טוש הפקות בע"מ".



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל