תדיראן Carrier יוצאת בקמפיין פרסום לחורף 2007


חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג אויר, יוצאת השבוע, בקמפיין פרסום תדמיתי, בהשקעה של 1 מליון שקל.



הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס", תחת הכותרת: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש", כולל: פרסום בעיתונות הארצית, מקומונים, מגזינים ותשדירי רדיו.



רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier מציין: "הקמפיין מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, שמטרתה הבלטת המסרים של החברה, בצורה ייחודית ומענה לצרכים הרגשיים של קהלי היעד". לדבריו: "הקמפיין, מעמיד את הצרכים האישיים וההיבטים האמוציונאליים של הלקוח במרכז הליבה, כאשר נושא ה"תחושה" וההבנה, שתדיראן Carrier שותפה להן, נבחר כקונספט מוביל".




קרדיטים:


תקציבאית בכירה – ענת נוטקביץ


מנהלת לקוחות – נועה פלציג


מנהל קריאטיב – דוד אביטל


קופירייטר – אילן נחמיאס


ארטדיירקטור – תומר מורמן

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)