ריגלי עולה עם קמפיין ל"אורביט דרופס" באמצעות גיתם BBDO

ריגלי, אחת מחברות הממתקים המובילות בעולם בייצור מסטיקים וסוכריות, עולה בקמפיין רחב לתמיכה במותג אורביט דרופס, סוכריות ללא סוכר. הקמפיין, שעולה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO תחת הסיסמא: "טעם נפלא לשיניים בריאות",יימשך כשבועיים, בהיקף כספי מוערך של 1.5 מיליון ₪.




אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל