"גלובס" פותח בקמפיין סיום שנה חדשני ורחב היקף, שיעלה בכל המדיות. הקמפיין מתבסס על תדמיתו ומיצובו של "גלובס" כעיתון העסקים הכלכלי המוביל בישראל, אשר מהווה מקור מידע והשפעה בקרב ראשי המשק. בשנת 2007 הציג גלובס את שיעור גידול המנויים הגבוה ביותר בעשור האחרון.
ממערכת העיתון נמסר כי קמפיין סוף השנה בא להדגיש כי סוף המרוץ של 2007 הוא תחילת המרוץ של 2008. כעיתון העסקים של המרכזי בחייו של איש העסקים הישראלי, מעניק "גלובס" את הכלים הנכונים ביותר להתנהלות כלכלית נבונה לקראת השנה החדשה. הקמפיין יעלה בין השאר בערוצי הטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט ובאתר הבית של גלובס. שלמור אבנון עמיחי Y&R הוא משרד הפרסום שמוביל את הקמפיין.