חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא במהלך חודש מרץ בקמפיין פרסום רחב ,לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2009.
קמפיין הפרסום מציג קבוצת נשים וגברים תוך כדי תהליך התלבשותם בסביבת LOCKER ROOM, במטרה לתת דגש לכל פריט ויחד עם זאת להעניק לצופה דרך ייחודית לחוות את קולקציית הקיץ .
היקף תקציב מסע הפרסום נאמד ב -1 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם" שביעית . הקמפיין יכלול פרסום נרחב בעיתונות ארצית ומגזינים מובילים,כ -300,000 קטלוגים שיופצו בחנויות הרשת ובפעילויות קד"מ, פרסום בקניונים ובשלטי חוצות.
כחברה מובילה אופנתית, טרנדית ועדכנית, ממשיכה רנואר, עם המסר המלווה אותה זו העונה הרביעית,: Renuar- The Fashion Way ,
אריה שיבר מנהל השיווק של רנואר: "רנואר מעודכנת בכל ההשפעות והטרנדים החדשים בעולם ודואגת לשמור על מעמדה כאוטוריטה בענף האופנה בארץ ומכאן המסר Renuar- The Fashion Way . כחלק מתפקידה כמובילה ומורת דרך בעולם הטרנדים, דואגת רנואר לפתח דיאלוג מתמשך עם הצרכן בהזדמנויות מפגש שונות ובמוקדים שונים במהלך העונה כולה".