וואלה! שופס בקמפיין טלוויזיה ראשון בהיקף של חצי מיליון ש"ח

וואלה! שופס, אתר הסחר הגדול בישראל, יוצא לראשונה בקמפיין טלוויזיה בערוצים 2 ו- 10. מדובר בקמפיין מכירתי לסוף שנה האזרחית בו כל המוצרים באתר נמכרים ב- 36 תשלומים. מהחברה נמסר כי "הקמפיין בטלוויזיה ממחיש את המגוון הגדול של למעלה מ-10,000 מוצרים שונים הקיים בוואלה! שופס, ואת הנוחות שבקניה ללא יציאה מהבית."



סיגל כספי סמנכ"ל הסחר מציינת כי מטרת הקמפיין היא לחשוף את וואלה! שופס לכלל הציבור. לוואלה! שופס כ-500 אלף מנויים רשומים וכ- 1.5 מליון גולשים ייחודים כל חודש והמטרה היא להגיע לקהלים נוספים, לכן, לאחר 7 שנות פעילות החלטנו לראשונה לפנות לכלל הציבור באמצעות המדיה הטלוויזיונית, הוסיפה כספי.



הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן בהיקף של כ – 500 אלף ₪.



קבוצת וואלה! שופס הכוללת את וואלה! טורס, וואלה! Buy, וואלה! Pay, וואלה! פרינט ו-וואלה! ביטוח. היקף המכירות השנתי שלה עומד על כ –400 מליון ש"ח (נכון לשנת 2007). לוואלה! שופס כ-500 אלף מנויים רשומים ומליון וחצי גולשים ייחודים כל חודש.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)