חברת HP מעלה לראשונה קמפיין אינטראקטיבי לשיווק מחשבים שולחניים מסדרת HP Pavilion הפונה לנשים, באמצעות אידיאולוג'יק. היקף ההשקעה בקמפיין כ- 300,000 ₪. הקמפיין יעלה למשך שבועיים באתרי האינטרנט המובילים.
יעל ורשבסקי, מנהלת שיווק ותכנון אסטרטגי של חטיבת המחשוב האישי ב- HP, מסרה: " בעקבות מחקרים וסקרי שוק מקיפים שערכה חברת HP עלה כי הנשים מהוות כוח צרכני עולה בשוק מוצרי הצריכה הטכנולוגים. לאור הנתונים, החליטה החברה לצאת לראשונה בקמפיין מחשבים שולחניים מסדרת HP Pavilion, אשר פונה לנשים בלבד. הקמפיין החדש מציג את הפונקציונליות והידידותיות של המחשבים למשתמש ואת מערך התמיכה והשרות המתקדם של HP".
ענת בן טוב, סופרוויזרית באידיאולוג'יק, "הקמפיין החדש מלווה בקונספט מחשבתי השואל מושגים מעולם מערכות היחסים. יחסים בין חברות, גבר ואישה, וכדומה . תחת הסיסמא: "יחסים כאלו לא בונים עם כל אחד. HP, המחשב אישי מתמיד". הקו הגרפי של הקמפיין מבוסס על אלמנטים נשיים ושאב השראה מעולמות תוכן של אופנה ולייף סטייל" ונמצא בקו אחד עם השפה הפרסומית העולמית של HP.
קרדיטים:
קופירייטר: דייב וולצר, ארט: ירון יעקובסון ואודי דונייר, מנהל קריאייטיב: ג'ואד מבג'יש, סופרוויזר: ענת בן טוב, תקציבאית: אלית קלדרון.