יוניליוור ישראל משיקה קמפיין למותג בדין באמצעות מקאן אריקסון



יוניליוור ישראל, המשווקת את בדין, מותג מרככי הכביסה, משיקה קמפיין חדש, באמצעות מקאן אריקסון, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.


מהחברה נמסר כי "הקמפיין החדש, פונה לצרכנים בשפה חדשה, היוצאת מתחום הכביסה לתחום המתמקד בלבוש האישי. התובנה העומדת בבסיס הקמפיין – אנו מרגישים נפלא כאשר אנחנו לובשים בגד מוכר ואהוב. כאשר אנו לובשים בגד אהוב אנו מרגישים אנרגטיים ומלאי בטחון עצמי. בנוסף, עברו אריזות בדין רענון וקיבלו תוויות חדשות המשדרות רכות ורעננות באמצעות ויז'ואלים של פרחים."


קטגורית המרככים מוערכת ב- 200 מיליון ₪ בשנה. את הקטגוריה מוביל מותג בדין, המחזיק בנתח שוק של 40% ואחריו המותגים סוד וסנו מקסימה המחזיקים בנתח שוק של 19% כל אחד. בשנה האחרונה צמחה הקטגוריה כולה ב- 4.9% כשבדין הציג צמיחה של 8% (נילסן, שנתי 2007).




קרדיטים:


משרד פרסום: מקאן אריקסון


מנהלת קריאייטיב: סיגל עבודי


ארט: גלית עטיה


קופירייטר: דורון רובנשטיין


מנהל לקוחות: אלי דולב


תקציבאית בכירה: שרון טל


פלנרית: שרון מיוחס


מנהלת שיווק תחום טיפוח הבית יוניליוור ישראל: קרן סער

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)