בייגל בייגל מעלה קמפיין למאז נחסכוני בהשקעה של 2 מיליון ש"ח

חברת בייגל בייגל משיקה קמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי, לסדרת מוצרי הבייגלה של החברה בהשקעה של 2 מיליון ש"ח. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 וחינוכית 2 וימשך כ- 3 שבועות.



הקמפיין, תחת הסיסמא "המשחק הכי טעים שיש", מושק לרגל השקת מארזי חסכון של בייגל בייגל המכילים 9 אריזות אישיות המאפשרות אכילה מבוקרת. הקמפיין, מבוסס על סרט התדמית של החברה המציג את הבייגלה כמשחק לילדים בתוספת סגיר המתקשר את המארזים החדשים.



לפני כשנה, השיקה בייגל בייגל סדרת מוצרי קרקר באריזות אישיות המכילות 99 קלוריות. מהחברה נמסר הבוקר כי "לאור ההצלחה הרבה לה זכתה הסדרה, החליטה החברה להרחיב את הקונספט גם לתחום הבייגלה ובכך להציע לצרכן מענה לשתי דרישות – חטיף עדיף באריזה מדודה המאפשרת שליטה על כמות הקלוריות."



קטגוריית הבייגלה מוערכת בכ – 100 מיליון ₪. את הקטגוריה מוביל מותג בייגל בייגל עם נתח שוק של 65% .







אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)