חברת בייגל בייגל משיקה קמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי, לסדרת מוצרי הבייגלה של החברה בהשקעה של 2 מיליון ש"ח. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 וחינוכית 2 וימשך כ- 3 שבועות.
הקמפיין, תחת הסיסמא "המשחק הכי טעים שיש", מושק לרגל השקת מארזי חסכון של בייגל בייגל המכילים 9 אריזות אישיות המאפשרות אכילה מבוקרת. הקמפיין, מבוסס על סרט התדמית של החברה המציג את הבייגלה כמשחק לילדים בתוספת סגיר המתקשר את המארזים החדשים.
לפני כשנה, השיקה בייגל בייגל סדרת מוצרי קרקר באריזות אישיות המכילות 99 קלוריות. מהחברה נמסר הבוקר כי "לאור ההצלחה הרבה לה זכתה הסדרה, החליטה החברה להרחיב את הקונספט גם לתחום הבייגלה ובכך להציע לצרכן מענה לשתי דרישות – חטיף עדיף באריזה מדודה המאפשרת שליטה על כמות הקלוריות."
קטגוריית הבייגלה מוערכת בכ – 100 מיליון ₪. את הקטגוריה מוביל מותג בייגל בייגל עם נתח שוק של 65% .