אסם מעלה קמפיין להשקת עוגת שוקולד לילדים: "פרוסה קטנה של תשומת לב"

חברת אסם מעלה ביום ו' ה-25/1/08, קמפיין חדש לעוגת שוקולד לילדים. הקמפיין, תחת הסיסמא "פרוסה קטנה של תשומת לב", ממחיש כי די בפינוק קטן כדי לגרום לנו להרגיש טוב. הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO , בהשקעה של 2 מיליון ₪, וישודר בטלוויזיה.






אסם מעלה את הקמפיין כחלק ממהלך כולל של מיצוב מחדש של עוגות "אסם הבית", במסגרתו מרעננת החברה גם את אריזות המוצר ומשיקה עוגת שוקולד מיוחדת לילדים. "עוגת שוקולד לילדים" העוגה בעלת הרכב תזונתי משופר, שפותח באופן ייעודי לילדים. בעוגת השוקולד החדשה 70% פחות שומן רווי מאשר בעוגת שוקולד רגילה והיא מועשרת בסידן ובוויטמין D, העונים על צורכיהם התזונתיים של ילדים.



הקמפיין ימשך כשלושה שבועות ויעלה בערוצים 2, 10 ו- 24.



קרדיטים:



אסם:


מנהלת השיווק: מיכל חוקס-אשל, מנהל המותג: יעל אלעד.



גיתם:


סמנכ"ל קריאייטיב – גיא בר,מנהל קריאייטיב – ערן בר יוחאי, קופירייטר – בקי מלקוב, ארט – יעל יעקב, סמנכ"ל קריאטיב פלנינג- אימי עירון, מנהלת מחלקת הפקה – נגה שגיא, מפיקת משרד– נטלי שזר, מנהלת לקוחות- אליקה מרחבי, סופרוויזרית – ענבל גולן, תקציבאית- מור פסו, פלנינג- לילי אהרון, מאיה דנגור חברת הפקה- קדישזון, במאי – רם ברוך.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
SP1 _ מחיר 2599שח צילום יחצ חול (1)
BERESHEET_KING KOIL _FINAL_FINAL_TERA - hever copy