Nescafe השקיעה שני מיליון ש"ח בקמפיין החדש


נסטלה העלתה אמש יום א' ה-27/1/08 , קמפיין טלוויזיה חדש ל- Nescafeטייסטרס צ'וייס, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הסיסמה שמלווה את הקמפיין החדש הינה: "האם זה באמת כל כך טוב? אוו, כן!" (Is it really that good? Oh yeah, yeah).



הקמפיין, אשר הופק וצולם בישראל, והינו באנגלית, מציג אישה יפהפייה, אמא לילדים בוגרים, החוזרת לביתה בשעת לילה מאוחרת ומגלה שבנה וכמה חברים שלמדו איתו למבחן באוניברסיטה רדומים בסלון. במטבח, היא מבחינה בחבר של בנה, בחור צעיר וחתיך, המכין לעצמו Nescafe טייסטרס צויס. האישה מתחילה לפלרטט עימו תוך כדי שיחה מקצועית על קפה המקבלת משמעות כפולה. הבחור הצעיר נלחץ מהמצב אליו נקלע ונוצרת סיטואציה קומית ומצחיקה.



הקמפיין בהשקעה של שני מיליון ₪, יימשך כשלושה שבועות. יעלה בערוצים 2 , 10 , 24 ובבתי הקולנוע.



קרדיטים:


נסטלה: מנהלת שיווק קפה ומשקאות – גלית מילוא, מנהלת מותגי קפה ומשקאות – גלית בזזי.


מקאן אריקסון: מנהלת קריאטיב: מיה קרמן, קופי: ניר לוי, ארט: נעמה גבע, מפיקת משרד: אורלי וילנסקי, סמנכ"ל לקוחות: רוני קורל, מנהלת אסטרטגיה: שירה לוי, סופרוויזר: גיא יגור, תקציבאית: נטלי פרטוק, בית פוסט: גירונימו, בימאי: רם ברוך, צלם: דני שניאור.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)