"ניסאן", יוצאת השבוע, בשני מסעות פרסום, באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד".
האחד – למכונית המשפחתית ניסאן "טידה" והשני – לרכב עבודה /שטח ניסאן "נבארה", בהשקעה כוללת של כ- 1 מליון דולר.
קמפיין ניסאן "טידה", שיעלה תחת הכותרת: "ניסאן טידה משפחתית, עם מרחב פנימי ענק" יכלול: סרטוני טלוויזיה, בערוץ 2, 10 וערוץ 9 הרוסי ומודעות פרסום בעיתונות הארצית. קמפיין ניסאן "נבארה", שיעלה תחת הכותרת "למי קראת טנדר?" יכלול: שילוט חוצות בפריסה ארצית.
קרדיטים:
סופר וויזר – קרן אשכנזי. תקציבאי – ירון פרל. קריאטיב – רובי ניסן. קופירייטר – מורן אלתרמן.
ארט דירקטור – שרון כהן.