"ניסאן" יוצאת בשני קמפיינים למותג בהיקף ההשקעה הנאמד במליון דולר



"ניסאן", יוצאת השבוע, בשני מסעות פרסום, באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד".


האחד – למכונית המשפחתית ניסאן "טידה" והשני – לרכב עבודה /שטח ניסאן "נבארה", בהשקעה כוללת של כ- 1 מליון דולר.



קמפיין ניסאן "טידה", שיעלה תחת הכותרת: "ניסאן טידה משפחתית, עם מרחב פנימי ענק" יכלול: סרטוני טלוויזיה, בערוץ 2, 10 וערוץ 9 הרוסי ומודעות פרסום בעיתונות הארצית. קמפיין ניסאן "נבארה", שיעלה תחת הכותרת "למי קראת טנדר?" יכלול: שילוט חוצות בפריסה ארצית.




קרדיטים:


סופר וויזר – קרן אשכנזי. תקציבאי – ירון פרל. קריאטיב – רובי ניסן. קופירייטר – מורן אלתרמן.


ארט דירקטור – שרון כהן.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)