Johnson & Johnson – Vision Care יוצאת בקמפיין להגברת השימוש בעדשות מגע


חברת Johnson & Johnson – Vision Care, המתמחה בטיפול, פיתוח ושיווק פתרונות לשיפור ותיקון הראייה, יוצאת בקמפיין רחב היקף להגברת השימוש בעדשות מגע. מטרת הקמפיין ביסוס וחיזוק מותג עדשות מגע ACUVUE והגברת השימוש בעדשות מגע בקרב אוכלוסיית מרכיבי המשקפיים.



הקמפיין כולל 4 סוגים של שלטי חוצות, קיר ענק בפינת רח' אבן גבירול – קרליבך בת"א ובאתרי אינטרנט, בהשקעה של כ – 300,000 $ באמצעות משרד הפרסום חברון זלצמן, תחת הסלוגן: "טוב שיש גם עדשות מגע…".



הקמפיין מציג באופן דינמי, מצבים שונים בחיי היומיום בהם נוח יותר להשתמש בעדשות מגע כגון: בפעילות ספורטיבית, בדייט, מול המחשב, בחורף ועוד.



שירלי וייס – דגני, מנכ"לית Johnson & Johnson – Vision Care :"הקמפיין הפרסומי פונה לאוכלוסיית מרכיבי המשקפיים, במטרה לעלות את מודעות קהל מרכיבי המשקפיים למצבים בחיים בהם עדיף להשתמש בעדשות מגע כגון : בעת פעילות ספורטיבית, בדייט, מול המחשב או בעונת החורף".




החברה היא אחת מחמשת נותני החסות לאולימפיאדת בייג'ין שתיערך השנה.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)