קמפיין האינטראקטיב של WEBSENSE לחברת הקונדומים R3 שבר שיא: גיחה לעיראק

קמפיין האינטראקטיב שהכינה חברת WEBSENSE לחברת הקונדומים R3


שובר שיאים בתפוצה הויראלית והגיע ל 223,000 גולשים, ב 153 (!) מדינות, כולל


צפייה אחת בעיראק.



הקמפיין, שעלה לאוויר כבר בחודש פברואר 2007 והציג חדשנות באופן השימוש בטכנולוגיית הוידיאו, עובר מגולש לגולש על פני הגלובוס כולו והגיע עד למדינות כמו פיג'י, אקוודור, מלזיה ואפילו במוזמביק, קמבודיה וקטאר גלשו להנאתם. ההפתעה הגדולה ביותר היא גולשים ממדינות אויב, כמו סוריה, לבנון ועיראק.



בעקבות הקמפיין נאסף דאטה בייס של כ- 100,000 גולשים, שהשתתפו בתחרות. הקמפיין אגב, זכה במרץ לקמפיין האפקטיבי בקטגורית הטואלטיקה והקוסמטיקה מטעם מגזין THEMARKER .


לינק לקמפיין: https://r3condoms.co.il/



תחום הוידאו בפרסום האינטראקטיבי צבר תאוצה בשנת 2007 וההערכה היא כבשנת 2008 יעלו ההכנסות משימוש בוידאו בקמפיינים, במאות אחוזים.



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)