קמפיין האינטראקטיב שהכינה חברת WEBSENSE לחברת הקונדומים R3
שובר שיאים בתפוצה הויראלית והגיע ל 223,000 גולשים, ב 153 (!) מדינות, כולל
צפייה אחת בעיראק.
הקמפיין, שעלה לאוויר כבר בחודש פברואר 2007 והציג חדשנות באופן השימוש בטכנולוגיית הוידיאו, עובר מגולש לגולש על פני הגלובוס כולו והגיע עד למדינות כמו פיג'י, אקוודור, מלזיה ואפילו במוזמביק, קמבודיה וקטאר גלשו להנאתם. ההפתעה הגדולה ביותר היא גולשים ממדינות אויב, כמו סוריה, לבנון ועיראק.
בעקבות הקמפיין נאסף דאטה בייס של כ- 100,000 גולשים, שהשתתפו בתחרות. הקמפיין אגב, זכה במרץ לקמפיין האפקטיבי בקטגורית הטואלטיקה והקוסמטיקה מטעם מגזין THEMARKER .
לינק לקמפיין: https://r3condoms.co.il/
תחום הוידאו בפרסום האינטראקטיבי צבר תאוצה בשנת 2007 וההערכה היא כבשנת 2008 יעלו ההכנסות משימוש בוידאו בקמפיינים, במאות אחוזים.