Monday ביחד עם משרד הפרסום זרמון – גולדמן יוצאים במסע פרסום חדש המבליט את ייחודיות המותג. הסרטון יעלה בערוצי הטלוויזיה הנבחרים.הקמפיין ילווה בשלטי שילוט מקורי בתחנות האוטובוס ובפעילויות קד"מ איכותיות הכוללות רכישת רכב, הנושא את השם אוטומנדיי הראשון מסוגו בעולם. הרכב יסתובב במקומות שונים בארץ ויחלק מנות דגנים מיוחדות לקהל הרחב. בנוסף, תהיה הפצה כלל ארצית של עשרות אלפי שקיות נשנוש ייחודיות בעיצובים מפתיעים במשקל 30 גרם.
הקמפיין מוערך ב – 1.2 מיליון דולר ויציין עוד שלב בחדירה של מוצרי Monday.