אקסטרה ריטייל בחרה ביהושע TBWA עבור מותגי נעמן, ורדינון ודיסני הום

אקסטרה ריטייל', קבוצת הקמעונאות של 'אלון רבוע כחול' בחרה במשרד הפרסום יהושע TBWA  לניהול תקציב הפרסום של מותגי הקבוצה: נעמן, ורדינון ודיסני הום.

בין מותגי הקבוצה נמנים גם: בוניטה דה מאס, דיסני הום, אפרודיטה, GANTG-STAR SOHAMותכשיטי מגנוליה.

 

'אקסטרה ריטייל' בבעלותו המלאה של איש העסקים מוטי בן משה ובניהולו של דודי כהן מנהלת מחזור פעילות של כ-1 מיליארד ₪ בשנה בקירוב.

 

לדברי דודי כהן מנכ"ל קבוצת "אקסטרה ריטייל :בשנים האחרונות הודות לאיתנות הפיננסית מיישמת הקבוצה ובהצלחה רבה, אסטרטגיית צמיחה מואצת, שבאה לידי ביטוי בגיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית לתחומים רבים נוספים – הן בחנויות הפיזיות, הן ב-E-commerce והן באמצעות מועדון הלקוחות NV CLUB<span ";"=""> המונה -כ 300 אלף חברים. אנו ממשיכים לבחון כל העת פעילויות קמעונאיות נוספות".

<span ";"="">

נבו כרמי שותף בפרסום יהושע TBWA :"אנחנו גאים ונרגשים להירתם לטובת בניית האסטרטגיה השיווקית והפרסום למותגים המובילים בישראל בקטגוריות כלי הבית והטקסטיל".

אולי יעניין אותך

עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
פרסום בפייסבוק
קים אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
יוטיוב שיווק
Naor

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399