רשת הבוטיקים BONITA, בחרה ב-3 פרזנטוריות חדשות שיובילו את קמפיין הקיץ של החברה – השחקנית דניאלה וירצר, כוכבת הטלוויזיה ויקה פינקלשטיין והדוגמנית המובילה ליהי אלון.
3 הפרזנטוריות החדשות של הרשת, מחליפות את הדוגמנית/שחקנית ימית סול, אשר ליוותה את הרשת ב-2 העונות האחרונות, והן יככבו בקמפיין טלוויזיה וחוצות של רשת האופנה BONITA לקיץ 2009, תחת הסלוגן "I AM BONITA".
הקמפיין החדש יהיה בקונספט פאפארצי, שלמעשה יתבסס על החיים האמיתיים של המצולמות, כולן דמויות ידיעות ומסוקרות היטב במדורי הרכילות, ויעקוב אחריהן בסיטואציות שונות בחיי היומיום – בבית הקפה עם חברות, על חוף הים, הולכות ברחוב ועוד. סכום ההשקעה הכולל בשלושתן עומד על 250,000 ₪.
פרידה ראובני, בעלת רשת בוניטה: "במסגרת חיבורנו למשרד הפרסום החדש "אליקים-הרמן&נהרדעא", החלטנו לשנות כיוון וללכת העונה על 3 פרזנטוריות במקום אחת, כאשר כל אחת מייצגת מבחינתנו פן שונה באופייה וערכיה של הרשת. אנו מאמינים כי הפרזנטוריות החדשות וקונספט הקמפיין המקורי, בשילוב קולקציית קיץ מעוצבת ומוצלחת במיוחד, יחשפו את הרשת לקהל לקוחות חדש בישראל"