שופרסל עולה בקמפיין לקראת חג הפסח בכיכובו של הקומיקאי טל פרידמן. את קמפיין החג יעטוף הסלוגן – שופרסל עושה לי את החג.
במסגרת הקמפיין, שנותן במה למבצעי פסח המגוונים של רשת שופרסל, הופקו מספר סרטים המתרחשים כביכול בסיומה של ארוחת החג: ה"אורחים" מחמיאים ל"מארחים" על אירוע החג המשובח, ורק בסוף הסרט אנחנו מגלים שאת כל המחמאות מקבלים בעצם עובדי שופרסל בסניפי הרשת. את הקמפיין ההומריסטי נבחר להוביל אחד הקומיקאים האהובים והמוכשרים בישראל, טל פרידמן.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO יעלה ביום א' ה- 15/3/08 בכל המדיות : טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות, רדיו ובנקודות המכירה.
עלות הקמפיין כ- 15 מיליון ₪.